sobota, 19 kwietnia 2014

KOBIETY

Uważam,że kobiety to poza dziećmi oczywiście najpiękniejsze istoty na świecie.Ale też najbardziej pokrzywdzone.Dom,praca,dzieci,kto da radę to wszystko ogarnąć?Jeszcze trzeba być idealną,zadbaną żoną,wspaniałą kochanką,idealną matką,dobrym pracownikiem.A gdzie w tym wszystkim znaleźć czas dla siebie,dla swoich pasji,zainteresowań?


Osobiście pracuję,prowadzę dom,wychowuję dzieci i to pochłania mój cały czas,ale chciałabym blogować,malować,pisać,szyć,ćwiczyć i zwyczajnie brakuje mi czasu na takie "coś" tylko dla mnie.

Ciągnie mnie w kilku kierunkach,chciałabym rozwijać się i próbować nowych rzeczy,ale zwyczajnie dzień za krótki i czasu brakuje.Czuję jak życie przecieka mi przez palce,nie mogę zatrzymać tego biegu i czuję,że je marnuję.Po części nie spełniłam jeszcze swoich marzeń,nie osiągnęłam swoich celów i to mnie martwi.Chyba czas wziąć się w garść i spróbować,a może dam radę?

Ciągle przekładam wszystko na jutro,nawet pisanie bloga.Zasiadam do niego póżnym wieczorem,kiedy wszyscy śpią,bo tylko wtedy w domu panuje cisza i mogę zebrać myśli.
Ale niestety czuję już takie zmęczenie,że zasypiam nad klawiaturą i myślę tylko o tym,aby położyć się spać.Brakuje mi sił i czasu,aby zmienić swoje życie,lub chociaż trochę je urozmaicić.Marudzę.

A tu tyle kolorów i piękna,aż dech zapiera.Chcę lato!!!

vogue
 Kobieta blogująca:

 Ale piękność w czerni i ta sukienka,ech



soczyste


A u nas dzisiaj zestaw proponowany
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz