czwartek, 10 kwietnia 2014

Książki

Uwielbiam czytać.Książki są dla mnie odprężeniem,przyjemnością,radością.Szkoda,że coraz mniej osób sięga po nie,wybierając jednak internet.Nie twierdzę,że jest to zły kierunek,bo sama z internetu korzystam,ale z książek nigdy nie zrezygnuję i namawiam do tego wszystkich.Próbuję zarazić moją pasją moje dzieci,jak na razie ze średnim skutkiem,ale wierzę,że w końcu wygram.Z kompa korzystają bardzo mało,pozwalam im tylko w weekendy i to na krótką chwilę.Książki podsuwam pod nos bez przerwy i czasami widzę błysk w oku.Jestem z pokolenia,które nie miało jeszcze komputerów,a książki były jedyną odskocznią od szarej rzeczywistości,rozwijały nasze umysły.Znalazłam w centrum księgarnię oferującą bardzo tanie książki.Mój wybór padł na poradnik


Poradnik zawiera wskazówki,jak wychować w sposób zdrowy i mądry młodego człowieka i pokierować nim tak,by osiągnął sukces,obojętnie w jakiej dziedzinie.Wskazówka główna:nauka przez zabawę.Książka lekka i przyjemna,cena jak widać też.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz